Branding voor Marjon Bohré
Branding en website voor psycholoog en executive coach
Psycholoog, organisatie-adviseur, executive coach en trainer Marjon Bohré zet zich in voor meer menselijkheid, in organisaties en voor individuen. Een prachtige missie waar wij van harte achter staan. We mochten samen met haar zoeken naar een compleet nieuwe zichtbaarheid waarbij de opdracht was om haar twee losse bedrijven – een voor organisaties, en een voor particulieren – samen te voegen tot één aansprekend merk: Marjon Bohré. Op Marjonbohre.nl komt al haar expertise samen.
Marjons reactie op haar nieuwe branding en website: “Ik ben heel blij met mijn nieuwe online thuis. Het logo klopt, de kleuren, de website, het voelt allemaal heel erg als ‘mij’. Ik hoopte op een langdurige samenwerking met een bureau dat mij aanvult en adviseert op onderdelen waar ik zelf niet zo goed in ben. En die hoop is uitgekomen.”
Samenwerken aan nieuwe branding en professionele uitstraling
We genieten van deze fijne samenwerking, waarin we tot nu toe het volgende mochten realiseren:
• Logo en huisstijl
• Visitekaartjes, visualisatie e-books, social headers
• Websitestrategie & design
• Eindredactie websiteteksten
• Optimalisatie vindbaarheid (SEO)
• Huisstijlsjablonen in Canva
• Coaching website en Canva
• Fotografie in samenwerking met Bertina van Silver Linings
• Eindredactie en ontwerp nieuwsbrief en e-mailcursus
• Ontwerp en realisatie 8-delige A6-kaartenset
• Ontwerp en realisatie 2x hardcover notitieboek + 2x schriftjes
• Advies, eindredactie en ontwerp websitepagina’s, blogs, banners en downloads rondom lancering van Marjons boeken
Hier bekijk je de website en branding van Marjon.
Wil je ook aan de slag met branding voor je bedrijf? Bekijk dan of ons Brandingpakket iets voor je is.
Het verhaal achter het logo van Marjon Bohré
De initialen M en B zijn zichtbaar in het nieuwe logo van Marjon Bohré. De kleuren symboliseren wie zij is: donkerblauw voor haar sterke kant, roze voor haar zachte kant (‘soft front, strong back’). Het blauw past bij haar expertise voor organisaties, het roze bij haar diensten over persoonlijke ontwikkeling. En samen vormen haar initialen een hart. Het symbool voor voluit leven, vanuit haar missie voor meer menselijkheid in onze maatschappij.
Er is bij het totale logo gekozen voor een moderne, open, ronde letter. Zonder gebruik van kapitalen, ook niet in de M en de B. Daarmee laten we zien dat Marjon heel benaderbaar is en laagdrempelig om mee te werken, terwijl haar expertstatus overeind blijft. ‘Soft front, strong back, whole heart’ – het is een zin die Marjon typeert, en het logo (net als de doorvertaling naar haar huisstijl) maakt dat zichtbaar.
De ervaring van Marjon met Essencio
“De samenwerking met Essencio voelt als een warm bad. Ik zocht een manier om mijn verschillende activiteiten onder één paraplu te brengen. Een logo, een website en een look and feel die past bij wie ik ben. Want mijn bedrijf is wie ik ben, weerspiegelt mijn eigen ontwikkeling. Ik ben heel blij met mijn nieuwe online thuis. Het logo klopt, de kleuren, de website, het voelt allemaal heel erg als ‘mij’.
Jiska en Margreet zijn genereus met advies, creatief met beeld en woord, snelle en attente zakenpartners en bovenal gezellige collega’s. Ik hoopte op een langdurige samenwerking met een bureau dat mij aanvult en adviseert op onderdelen waar ik zelf niet zo goed in ben. En die hoop is uitgekomen. Onze samenwerking voelt als een plezierige, inspirerende relatie die ook nog de gewenste producten oplevert binnen de afgesproken planning.”
Marjon Bohré
Psycholoog, executive coach en trainer
Ook interessant om te bekijken
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Betekenisvol groeien vanuit de essentie van je bedrijf? Ontvang kennis en inspiratie om van jouw missie een sterk merk te maken. Ontdek de kracht van branding, magazines en print. En lees praktische tips voor de groei van jouw bedrijf, op een authentieke manier.
Ja, ik ontvang graag jullie kennis en inspiratie per mail
Bedankt!
Je inschrijving is gelukt