Content Design

Uitgestelde koffie Harderwijk

Content Design

Aan ons werd de vraag gesteld of we belangeloos de campagne van Uitgestelde Koffie in Harderwijk wilden ontwerpen. Uitgestelde Koffie is een project waarbij koffiedrinkers twee koppen koffie afrekenen.

Naast hun eigen koffie betalen ze ook voor een kop koffie die cadeau gedaan wordt aan iemand uit een isolement, of iemand die de luxe van een cafébezoek zich niet kan veroorloven. Dit extra bedrag gaat in de pot voor de Uitgestelde Koffie. Je weet dus niet voor wie je betaalt. Deze traditie is begonnen in Napels (Italië) en overgewaaid naar Nederland.

Om het concept makkelijk aan cafébezoekers uit te kunnen leggen, hebben we een infographic voor op de tafelkaarten gemaakt.

portfolio-uitgestelde-koffie3
VP4_4422 vierkanter

Ook interessant om te bekijken

Essencio Brands portfolio MDT Onderwijs Magazine - TijdVoorActie - ontwerp redactie tijdschrift over maatschappelijke diensttijd impact jongeren voor docenten

Magazine over MDT Onderwijs

Design Magazines Print
Essencio Brands - portfolio - Move Your Mountain Magazine - 1

Magazine voor Move Your Mountain

Design Magazines Print
Essencio-Brands-portfolio-Maryse-Groenewegen-branding-huisstijl-logo-design-coaching-contentmarketing-authentiek

Branding voor Maryse Groenewegen

Design Branding Content
Essencio Brands - portfolio - Villa VIP - branding merkstrategie website huisstijl

Branding voor Villa VIP

Design Branding Content

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Betekenisvol groeien vanuit de essentie van je bedrijf? Ontvang kennis en inspiratie om van jouw missie een sterk merk te maken. Ontdek de kracht van branding, print en contentmarketing. En lees praktische tips voor de groei van jouw bedrijf, op een authentieke manier.

Ja, ik ontvang graag jullie kennis en inspiratie per mail

Op deze website gebruiken we functionele cookies. Hier lees je ons privacybeleid.