Een mooie film die je tot tranen brengt. Een indrukwekkend lied dat nog lang nazingt in je hoofd. Lieve woorden van een dierbare op een kaart.
Of dat magische zonlicht door de herfstbladeren van de bomen.
Wanneer werd jij voor het laatst geraakt?
Ontwikkel een merk dat beiden hersenhelften aanspreekt
Aan welk moment je ook terugdenkt – in zo’n emotionele ervaring worden onze beide hersenhelften geraakt. Je ziet, hoort of voelt iets – en je koppelt daar blijdschap, verdriet, of verwondering aan.
Zo’n ervaring activeert je linker- en rechterhersenhelft. Je cognitie en je emotie.
En dan raakt het je.
Je onthoudt het.
En herinnert het.
Voorbeeld van een merk dat hoofd en hart raakt
In de merken en magazines die we ontwikkelen streven we daar ook naar. Om de waarde van een bedrijf of organisatie, van producten of diensten, niet alleen zichtbaar te maken, maar ook voelbaar.
Zo mochten we voor Esther Kaastra een nieuw merk ontwikkelen rondom haar nieuwe bedrijf Gifted Leaders. Ze wilde graag een merk dat chic en gelaagd is. En daardoor zie je dat het klopt, lees je dat klopt én voel je dat het klopt. “Met de nieuwe branding voor Gifted Leaders zet ik niet alleen een nieuw bedrijf neer, maar ik zet direct een merk in de wereld. Een bedrijf en een merk zijn twee verschillende dingen, wanneer dit samenkomt kan ik gevoelsmatig écht het verschil maken en iets opbouwen dat duurzaam is.”
Bekijk hier ons werk voor Gifted Leaders.
Ook een merk ontwikkelen met bezieling en expertise?
Wil je ook graag met meer gevoel en bezieling de expertise van je bedrijf zichtbaar maken? En van jouw bedrijf een sterk merk maken? Zodat je nog meer impact maakt met je missie?
Succesvol ondernemen gaat om verbinding creëren met mensen, zodat er vertrouwen ontstaat. En vanuit dat vertrouwen, volgen nieuwe klanten die bij je passen.
En dat vertrouwen ontstaat sneller wanneer je een scherpe positionering, goede huisstijl, professionele website en verbindende marketingacties hebt.
De eerste stap naar een duurzaam sterk merk is de Business & Brandingsessie. Al vele keren hebben we ondernemers tijdens die sessie mogen inspireren met strategische op maat-adviezen over nieuwe branding, positionering, website en marketing – vanuit bezieling, vanuit hun essentie.
De natuur als inspiratiebron voor je merk
En als er ergens een plek is waar je geraakt kunt worden door cognitie en emotie – dan is dat zeker de natuur. Daarom zijn we zo blij met onze werkplek aan de rand van een bos, in een mooi buitengebied. Alle seizoenen trekken aan ons natuurkantoor voorbij en dat geeft volop creatieve inspiratie voor ons werk. Kom je het zelf ontdekken terwijl je de eerste stap zet naar een nieuw, bezield merk? Boek een Business & Brandingsessie via deze link.
Wil je vaker inspiratie ontvangen over sterke branding en eerlijke marketing voor je bedrijf? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.