Branding voor Gifted Leaders
Branding en website voor HSP/HB-leiderschapscoaching
Esther Kaastra kennen we al enkele jaren. In 2019 doorliep Esther al een brandingtraject bij ons voor haar bedrijf HSP & WERK. Dat bedrijf staat stevig en daarom is het na vier jaar tijd voor een nieuw avontuur: de start van haar nieuwe bedrijf Gifted Leaders. Ook voor die branding en website mogen we met Esther samenwerken.
Esther Kaastra: “Naast HSP & WERK start ik een nieuw bedrijf dat zich specifiek richt op de hoogsensitieve, hoogbegaafde en intuïtieve leiders aan de top, die vanuit hun gaven willen excelleren in hun leiderschap. De oorsprong van HSP & WERK is je hoogsensitiviteit een plek geven in je werkende leven, sterker staan in de huidige situatie en/of ontdekken wat écht bij je past en dat gaan doen, dat vergt sensitief leiderschap. Dat is de oorsprong en dat blijft het. Om nog meer ruimte te geven aan de thema’s hoogbegaafdheid, intuïtie en spiritualiteit, voel ik dat ik een volgende stap te zetten heb. Vanuit die ontwikkeling kan ik ook weer groeien in m’n rol als leider van HSP & WERK.”
Esther zoekt naar branding die chic is en rijk en gelaagd voelt, met onder andere goud en donkerpaars. Er mag ook iets eigenzinnigs in. Esther heeft al een idee voor een logo en zou ook graag natuurlijke elementen in haar branding laten terugkomen.
Brandingpakket op maat voor Gifted Leaders
Met een brandingpakket op maat, helpen we Esther om haar nieuwe bedrijf stevig te positioneren, zowel inhoudelijk als visueel:
– Module 1: Merkstrategie, het fundament voor Gifted Laders
– Module 2: Design & beeld: logo, huisstijl, persoonlijke brandingshoot, stockbeeld-selectie, visitekaartjes, briefpapier, e-mailhandtekening, nieuwsbrief-format, social media-templates in Canva
– Module 3: Website: strategie, eindredactie, ontwerp en ontwikkeling
– EXTRA: Luxe brochure (ontwerp en eindredactie) met goudfolie, in print
Esther Kaastra: “De samenwerking met Essencio ervaar ik als professioneel, deskundig, ontspannen en ongedwongen. De vertaling van idee naar de praktijk en hoe dit aansluit bij jou als ondernemer en je ideale klant voelen ze haarfijn aan en weten ze heel precies te vertalen naar beeld en taal.”
Stijlvolle, chique branding voor Gifted Leaders
Samen met Esther ontwikkelen we een merkstrategie als fundament voor haar nieuwe bedrijf. De merknaam Gifted Leaders komt voort uit de Engels term voor begaafd en talentvol: gifted. En ze richt zich specifiek op leiders. We zoeken naar eigen symboliek die daarbij past, en komen tot een diamant als verrijkend huisstijlelement. Een diamant staat voor schitteren, voor excelleren. En de lijnen en symmetrie geven een harmonieus geheel.
We ontwikkelen een merk waarin alles klopt, en een merk waarin hoofd en hart wordt aangesproken. Want op websites van vakgenoten en verenigingen, staat veel ‘het hoofd’ centraal, het snelle en anders denken dat bij hoogbegaafdheid past. Het sensitieve van HSP ontbreekt veelal, met name visueel. Daar zien we een grote kans voor Gifted Leaders. Door de juiste sfeer en een bepaalde rijkdom of gelaagdheid aan te brengen, gaan mensen niet alleen lezen, maar ook voelen en ervaren via dit merk dat er meer is dan het slimme HB-hoofd. Met deze branding spreken we daarmee zowel het hoofd (linkerhersenhelft, cognitief) als het hart (rechterhersenhelft, emoties) aan.
Esther over dit traject: “Met de nieuwe branding voor Gifted Leaders zet ik niet alleen een nieuw bedrijf neer, maar ik zet direct een merk in de wereld. Een bedrijf en een merk zijn twee verschillende dingen, wanneer dit samenkomt kan ik gevoelsmatig écht het verschil maken en iets opbouwen dat duurzaam is.”
Extra: luxe inhoudelijke brochure in print
Naast de brandingmiddelen (logo, huisstijl, documenten, website, social formats), ontwikkelen we samen met Esther ook een luxe geprinte brochure waarin potentiële klanten meer kunnen lezen over haar aanbod. We steken dit inhoudelijk in vanuit de fases van het Contentmodel, zodat het aansluit bij de behoeften van de lezer. Op de cover komt goudfolie, net als op haar visitekaartjes, voor een extra luxe uitstraling.
De impact van de nieuwe website en branding van Gifted Leaders
Wat een fijn traject was dit om met Esther te doorlopen! Esther begrijpt de kracht van het ontwikkelen van een sterk merk: in woorden en beelden die tot de verbeelding spreken. Zo verover je een plekje in het hoofd en hart van mensen. Esther: “De branding, het bedrijf en de website sluiten aan bij mijn kernwaarden: kwaliteit, professionaliteit en deskundigheid. Het maakt dat ik vol zelfvertrouwen m’n bedrijf kan runnen en dat ik de klanten aantrek die ik heel goed kan helpen en die mij veel energie geven.”
Wil je ook aan de slag met professionele, stijlvolle branding voor je bedrijf?
Bekijk dan of ons Brandingpakket iets voor je is.
Esther Kaastra over het eindresultaat
“De nieuwe branding voor Gifted Leaders is voor mij de branding van een nieuw bedrijf en merk, naast m’n huidige bedrijf HSP & WERK. Met deze branding zet ik niet alleen een nieuw bedrijf neer, maar ik zet direct een merk in de wereld. Een bedrijf en een merk zijn twee verschillende dingen, wanneer dit samenkomt kan ik gevoelsmatig écht het verschil maken en iets opbouwen dat duurzaam is.
De branding, het bedrijf en de website sluiten aan bij mijn kernwaarden: kwaliteit, professionaliteit en deskundigheid. Het maakt dat ik vol zelfvertrouwen m’n bedrijf kan runnen en dat ik de klanten aantrek die ik heel goed kan helpen en die mij veel energie geven.
De samenwerking met Essencio ervaar ik als professioneel, deskundig, ontspannen en ongedwongen. De vertaling van idee naar de praktijk en hoe dit aansluit bij jou als ondernemer en je ideale klant voelen ze haarfijn aan en weten ze heel precies te vertalen naar beeld en taal.”
Esther Kaastra
Eigenaar Gifted Leaders
Ook interessant om te bekijken
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Betekenisvol groeien vanuit de essentie van je bedrijf? Ontvang kennis en inspiratie om van jouw missie een sterk merk te maken. Ontdek de kracht van branding, magazines en print. En lees praktische tips voor de groei van jouw bedrijf, op een authentieke manier.
Ja, ik ontvang graag jullie kennis en inspiratie per mail
Bedankt!
Je inschrijving is gelukt