Samenwerken aan geloof, hoop en liefde
Wat een mooie nieuwe opdracht! Sinds eind 2022 zijn we betrokken bij de branding van Petrus, een merk van de Protestantse Kerk in Nederland. In eerste instantie werden we gevraagd voor de vormgeving van het kwartaalmagazine. Maar al tijdens onze eerste gesprekken ontdekten we een andere behoefte achter deze vraag. De totale branding van Petrus als merk was niet duidelijk ontwikkeld en vastgelegd. En daardoor verschilden alle Petrus-kanalen van toon, sfeer en inhoud. Van zo’n uitdaging gaat ons hart sneller kloppen!
Petrus startte in 2018 als kwartaalmagazine en is inmiddels een crossmediaal merk. Je vindt Petrus als online contentplatform, televisieprogramma (Petrus in het Land), social media-kanalen, wekelijkse nieuwsbrief en ontwikkeling van losse uitgaven, zoals de 40 dagen-kalender en Petrus Kids.
“Heel inspirerend om met jullie samen te mogen werken! We zien uit naar alle mooie dingen die nog gaan komen.” – Jedidja Harthoorn, Protestantse Kerk
Erg leuk om met het bevlogen team van de Protestantse Kerk de branding voor het merk Petrus te professionaliseren en in alle uitingen mee te denken. Zodat het merk meer eenheid uitstraalt en herkenning creëert, en meer verbinding maakt met het publiek. En daardoor meer mensen Petrus gaan ontdekken als vindplaats van geloof, hoop en liefde. Een prachtige missie voor ons om aan bij te mogen dragen.
We hebben op de foto het eerste gerestylde magazine en de nieuw verschenen 40 dagen-kalender in handen. Online zijn ook in de nieuwsbrief en op social media de eerste nieuwe branding-uitingen zichtbaar. We zien uit naar een fijne en langdurige samenwerking!
Op de foto v.l.n.r. Marusja Aangeenbrug (hoofdredacteur Petrus), Margreet en Jiska van Essencio, Jedidja Harthoorn (communicatie-adviseur Protestantse Kerk)
Hier lees je meer over onze dienstverlening in print en magazines. Wil je vaker geïnspireerd worden over branding, contentmarketing en de kracht van print? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.