Offline luxe: Waarom je met drukwerk (print) bouwt aan een betrouwbaar merk

Vertrouwen opbouwen tussen jou en een (potentiële) klant. Informatie brengen of inspireren. Dat kan goed via online kanalen, maar nog beter werkt dat met echte producten: offline middelen.

Bijvoorbeeld in de vorm van een magazine, een boek of een folder. Print zorgt voor een betere focus op de inhoud, omdat je langere tijd de aandacht vasthoudt, met álle zintuigen. Zintuigen zijn belangrijk in het opnemen van informatie, ze laten je de inhoud op een diepere laag ervaren.

Print uit zich in volle aandacht van jouw klant; het grootste compliment dat een klant jou kan geven.

Je leest niet alleen een tekst of verhaal, je vóelt en ruikt ook tegelijkertijd het papier. Producten met inhoud en diepgang geven betekenis aan het leven van alledag, iets waar we juist ook nu naar op zoek zijn.

Art director Margreet: “Het samenbrengen van het concept en ontwerp, met alle te maken keuzes voor materialen, bindwijze of speciale technieken: álle details doen ertoe in drukwerk. Als alles klopt in een product, voel je dat. Het uit zich in volle aandacht; het grootse compliment dat een klant jou kan geven.”

Stationery, agenda’s, magazines, bijzondere boeken – we hebben jarenlange ervaring in het ontwerpen én uitgeven ervan. We helpen jou ook graag bij het ontwikkelen van een mooi product dat voor jou kan werken.

Voorbeelden van stijlvolle print producten in opdracht: kaarten, agenda’s, notebooks, stickers, magazines…

 

Essencio Brands - branding huisstijl ontwerp Marjon Bohre - notitieboek notebook schriftjes in eigen huisstijl persoonlijke branding
Notebooks en schriftjes voor psycholoog en executive coach Marjon Bohré
Kaartenset voor psycholoog en executive coach Marjon Bohré
Essencio Nedco magazine print drukwerk jubileum
Luxe jubileummagazine voor Nedco
Essencio Brands portfolio print Business Agenda 3
Business Agenda – verkrijgbaar in onze webshop essencio.nl
Essencio Brands portfolio Maryse Groenewegen branding fotografie print4
Flyer en visitekaartjes voor Maryse Groenewegen
Essencio Brands Portfolio print Magazine Stil 3
Luxe magazine Stil
Essencio 16 - Branding traject ondernemer huisstijl logo stationery kaarten stijlvolle flyers stickers ontwerp huisstijl natuurlijke kleuren donkergroen - Linda van 't Land_portolio-items16
Inspiratiekaart, visitekaartjes en sluitzegels voor Linda van ’t Land
Uitgave van boeken, agenda’s en producten in opdracht en in eigen beheer
Essencio Brands Portfolio luxe boek aan de bak
Luxe boek: Aan de bak van Griët Bos

Bekijk meer print-voorbeelden in ons portfolio.

Neem ook een kijkje in onze waardevol leven-shop, onze creatieve speeltuin van producten mét inhoud.

Wil je vaker geïnspireerd worden over de kracht van branding en print? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Deel dit blog en inspireer anderen!

Gerelateerde blogs

Essencio_Brands_branding businesscoaching wat moet je kiezen waar doe je goed aan als ondernemer in welke fase eerlijke marketing
Branding en strategie

Kies je voor businesscoaching of branding? Ontdek de verschillen

Je bent lekker bezig in je bedrijf. Je klanten zijn enthousiast over je werk en je bent goed in je vak. Maar …

Essencio_Brands_podcast We Wonder - Jiska Rook - merkstrateeg content marketing specialist over eerlijke marketing zorg ondernemers
Branding en strategie

Luistertip: podcast met Jiska over eerlijke marketing

Luister je mee? Lienke Scheurwater gaat met Essencio’s merkstrateeg en contentmarketingspecialist Jiska Rook in gesprek over eerlijke marketing voor missie gedreven …

Essencio_Brands_blog storytelling effect resultaten verbinding vertrouwen marketing branding kracht van verhalen vertellen
Branding en strategie

Storytelling in je marketing: de verbindende kracht van verhalen

Heerlijk… Met een goed boek wegkruipen op de bank. Je kind een zelfverzonnen verhaal vertellen. Of je laten raken door een …

Op deze website gebruiken we functionele cookies. Hier lees je ons privacybeleid.