Vertrouwen opbouwen tussen jou en een (potentiële) klant. Informatie brengen of inspireren. Dat kan goed via online kanalen, maar nog beter werkt dat met echte producten: offline middelen.
Bijvoorbeeld in de vorm van een magazine, een boek of een folder. Print zorgt voor een betere focus op de inhoud, omdat je langere tijd de aandacht vasthoudt, met álle zintuigen. Zintuigen zijn belangrijk in het opnemen van informatie, ze laten je de inhoud op een diepere laag ervaren.
Print uit zich in volle aandacht van jouw klant; het grootste compliment dat een klant jou kan geven.
Je leest niet alleen een tekst of verhaal, je vóelt en ruikt ook tegelijkertijd het papier. Producten met inhoud en diepgang geven betekenis aan het leven van alledag, iets waar we juist ook nu naar op zoek zijn.
Art director Margreet: “Het samenbrengen van het concept en ontwerp, met alle te maken keuzes voor materialen, bindwijze of speciale technieken: álle details doen ertoe in drukwerk. Als alles klopt in een product, voel je dat. Het uit zich in volle aandacht; het grootse compliment dat een klant jou kan geven.”
Stationery, agenda’s, magazines, bijzondere boeken – we hebben jarenlange ervaring in het ontwerpen én uitgeven ervan. We helpen jou ook graag bij het ontwikkelen van een mooi product dat voor jou kan werken.
Voorbeelden van stijlvolle print producten in opdracht: kaarten, agenda’s, notebooks, stickers, magazines…
Bekijk meer print-voorbeelden in ons portfolio.
Neem ook een kijkje in onze waardevol leven-shop, onze creatieve speeltuin van producten mét inhoud.
Wil je vaker geïnspireerd worden over de kracht van branding en print? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.