Eigenlijk gaat het best goed met je bedrijf. Je hebt genoeg werk. Mensen weten je via via wel te vinden. Je hebt expertise in je vakgebied opgebouwd.
Maar die website… Ooit ontwikkeld voor een klein bedrag. Destijds was het prima – je had in ieder geval een online visitekaartje bij de start van je bedrijf. Maar nu merk je aan alles dat je website van toen niet meer past bij je expertise van nu.
Veel investeren in een goede huisstijl en website heb je niet eerder gedaan. Want is dat wel echt nodig? Je hebt immers genoeg werk.
Deze ondernemers houden ervan als hun website mooi en professioneel is – dat de website klopt: dat hun uitstraling past bij hun deskundigheid én hun klanten
Effectieve en stijlvolle website die impact maakt, en past bij je missie
Toch zien we bij ondernemers die vanuit hun missie en kracht hun werk doen, dat ze na jaren ondernemerschap toe zijn aan een uitstraling die klopt bij hun expertise. Deze ondernemers houden ervan als het hele plaatje van hun bedrijf klopt. Dat hun deskundigheid en professionaliteit aansluit bij hun uitstraling, zowel wanneer ze in contact zijn met klanten, als in hun uitstraling online, via de website en social media.
Wat deze ondernemers ook gemeen hebben, is hun behoefte aan verbinding, aan betekenisvol werk doen. Een website vol schreeuwerige verkoopknoppen en snelle marketingtrucs past daar niet bij. Ze zoeken een website die aansluit bij hun kernwaarden, bij hun professionele identiteit. Vaak gaat het hen om het uitstralen van kwaliteit en rust op hun website. En ze hebben vaak al een idee bij de sfeer, kleuren en stijl.
Deze ondernemers willen graag een positieve impact maken in de wereld. En voor klanten werken die het beste bij hen passen. Dat hun website gelijk vertrouwen wekt en een goed beeld geeft van wat de ondernemer te bieden heeft.
Voor & na – 7 voorbeelden van mooie professionele websites van onze klanten
Kijk mee naar deze 7 voor & na-voorbeelden van ondernemers die hebben geïnvesteerd in hun branding en een professionele, mooie website. Samen met deze ondernemers ontwikkelden we een website die past bij hun kernwaarden én hun ideale klanten. Nu relevant, en over een paar jaar nog steeds. Naast professioneel en stijlvol, ook duurzaam dus.
Maar het gaat bij een goede website, volgens onze visie, veel verder dan een mooie buitenkant. Ieder websitetraject zien we als brandingtraject. Want het begint bij je merkstrategie, met onder andere je kernwaarden, je missie en je aanbod. Na een logo, huisstijl en fotoshoot, volgt pas de ontwikkeling van de nieuwe website. En vervolgens kijken we verder strategisch mee: hoe komt een bezoeker binnen op je website? Welke informatie deel je en welke foto’s laat je zien? Wat is de structuur van de website, de opbouw en de doorklik-route?
Iedere website is zo ontwikkeld dat deze goed leesbaar en zichtbaar is op alle apparaten (dekstop, mobiel, tablet) en in Google goed vindbaar is. Klik op de foto’s om de totale branding van deze ondernemers te bekijken.
Voor de technische bouw en duurzame hosting van nieuwe websites werken we al jarenlang prettig samen met Erik Balster en Niels van der Velden.
Alle voor-voorbeelden hebben we opgehaald uit een digitaal archief, met behulp van de Wayback Machine. Ook handig voor jou als je wilt zien hoe een website, of die van jezelf, er een aantal jaar terug uitzag.
Professionele, persoonlijke website voor organisatiepsycholoog en coach
Marjon Bohré
Warme, toegankelijke, professionele website voor huisartsenpraktijk
Huisartsen Haren
Buitenleven, seizoenen en activiteiten voor vakantieverblijf en vergaderlocatie
Boerderij de Kleine Wildenberg
Persoonlijke, positieve website voor zorgprofessionals en ondernemers
We Wonder
Kleurrijke, rustige, deskundige website voor jeugdpsychologenpraktijk
Villa VIP
Deskundige, toegankelijke website voor trainer/coach van medisch professionals
Samantha Maes
Zakelijke en sensitieve website voor loopbaan- en leiderschapsbureau
HSP & WERK
Ben je ook toe aan een website die echt bij jou als ondernemer, bij je kernwaarden, je stijl én je ideale klant past? We zijn benieuwd wie je bent en wat je ideeën zijn. Voor we starten met een website-traject, vinden we het belangrijk om de essentie van jou als ondernemer te ontrafelen. We ontmoeten je daarom graag tijdens een Business & Brandingsessie. In deze sessie stellen we veel vragen om de kern van je bedrijf zichtbaar te maken. Daarin bespreken we ook je wensen voor je nieuwe website en delen we praktische adviezen en kansen die we nu al zien voor jouw bedrijf.